Vikings ar lietussargu!

Swedbank identitātes krīze.

Autors: TR Notārs (kurš gan cits?)
Palaists: 15/01/2011, ORB.lv

Par šo tēmu arī:
Saki ”Tizleņu Reģistram” – Nē! (TR SUCK!)


Visi taču ir dzirdējuši – banka ir bodīte lietussargu izsniegšanai saulainā laikā un savākšanai, kad uznāk lietus. Tādēļ katrs baņķieris ir kā kedijs, kas golfa nūju maisā staipa lietussargu kolekciju, lai ar tiem aplaimotu cienījamus un nevisai pilsoņus, kam ir kas ieķīlājams, apliekams ar hipotēku vai vienkārši atmazgājams.

Bet ko darīt vikingam ar lietussargu saišķi saujā? Ne cirvis, ne zobens, ne bura, ne taure.

Tad nu klimst tāds vikings bez sajēgas par savu esību. Vienam iebiksta miesā lietussarga aso galu, otru uzkabina uz roktura kāša, bet trešo iepļaukā ar kupola neilonu. Lupatu vilks.

Pats nekad nebūtu aizdomājies līdz tik gaisīgām matērijām, ja mani nesasniegtu Swedbankas brenda digitālās nevainības sargātāju aktivitātes.

Un tā...

2010.gada 10 maijs. Uz Tizleņu Reģistra e-pastu pienāk vēstule ne vairāk ne mazāk kā no organizācijas ar cēlu nosaukumu „Melbourne IT Digital Brand Services”

Kāda kundzīte (bet varbūt arī kundziņš, ej nu viņus visus sazini, un es ļoti ceru, ka ne tīkla bots) vārdā Anna Mejlerö, lepni vēsta, ka būdama „Online Brand Protection Specialist” un pilnvarotā Swedbank AB interneta klecerējumu sargātāja, saskatījusi Tizleņu Reģistra annālēs neatļautu Swedenes logotipa izrādīšanu. Viss tā solīdi un cienīgi PDFā uz veidlapas kā labākajos interneta restorānos un prieka mājās.

Jopcik! Es taču zinu, ka tur nekāda Swedbank logo-dogo nav! Taču no otras puses - ir zināma pieredze ar Swedenes klerku paranoju un dīvainībām. Gan jau sadarbības partneri daudz neatpaliek. Tādēļ gatavoju atbildi tikpat respektablā PDFā uz Tizleņu Reģistra veidlapas:

„Sir, Madam, It or whatever you are!
I am extremely glad to learn that you and maybe some of Swedbank’s officers enjoy
exploring the online LR Tizleņu Reģistrs...”


... un tādā garā. Paužu neviltotu prieku, ka Swedene tik tālu atkopusies, lai tās darboņi varētu nosist laiku internetā un, protams, neizpratni par iespējamu Swedenes loguča atrašanos Tizleņu Reģistrā. Lūdzu uz karstām pēdām identificēt, kura bildīte acī kritusi, lai varu to aizvākt, jo neviena cita iestāde tā neseko savai legālajai pozīcijai un morālajai stājai kā Latvijas Republikas Tizleņu Reģistrs.

17.maijs. Pagājusi gara nedēļa, bet atbildīgais darbinieks bezatbildīgi klusē, kamēr Swedenes digitālā dvēsele, iespējams, cieš nepanesamas mokas, raustās krampjos un alerģiski gārdz.

Kas noticis? Vai Zviedrijā ievilkusies 1.maija svinēšana? Taču pat sociāldemokrātiskie zviedru vikingi nebūtu spējīgi uz tik ilgu pļēgurošanu. Varbūt bija steidzami jāiestājas par kādas citas starptautiskas finansu piramīdas pikseļu cieņu un godu? Bet neba Swedene būtu sliktāka!

Un tad man pielec: viņai/viņam/tam nav zināms cits attēla uzrādīšanas veids, kā vien bakstot ar pirkstu monitorā un sakot: „Tas tur – ar trekno pirkstu nospiedumu viducī.”.

„Ave,
Anna Mejlerö, Online Brand Protection Specialist, Melbourne IT DBS!
Haven’t heard from you anything but snore since May 10...”


Izsaku savas aizdomas un piedāvāju trīs populārus veidus, kā norādīt uz sāpīgo bildi: ar printskrīna metodi, ar images seivošanas metodi un images URL nosaukšanas metodi. Par pēdējo gan šaubos, vai maz, kopš Linus Torvalds emigrējis, Skandināvijā atradīsies kāds spējīgais uz tik sarežģītām izdarībām tīkla vidē. Meičas no Saules Akmens gan varētu palīdzēt:

„In case if you, your colleagues and other vikings have difficulties with this method, you are welcome to Swdbank’s Latvian branch where every office-girl will easily help you with that. Actually that’s what they do: clicking, coping, posting, pasting, twitting, blogging, skyping...”

Atbilde ir ātra un... Stulba? Nē, lietišķa:

„Dear,
Thank you for your informative letter. I have been on holiday, therefore the late reply from my side.
The exact place where the trademark infringement occurs is on the page http://www.tizleni.lv/lv/saraksts.html (press on Suudbank).”


Ak tad tā! Press on Suud... Kas man jāspaida? Te nu mēs esam! Atkal tā vecā Suudbank pašnovērtējuma problēma. Kādēļ viņi par katru cenu vēlas būt Suudbank? Kādēļ?!

18.maijs. Laikam jau Suudbank logo ir tas ļaunuma rutks...

Suudbank logo-dogo
Nu ko – jāmēģina taisnīgi sadalīt šis intelektuālā īpašuma pīrāgs. Nevar taču būt, ka Swedene pašidentificējas ar visiem Suudbank logo atribūtiem:



„...all your work is to specify which of elements or combination of elements belongs to Swedbank.
1. Title „Suudbank”
2. Black Background Rectangle
3. Font Color
4. Font Family
5. Yellow Coin
6. Yellow Piece Of Shit”


26.maijs. Pie velna, kas notiek?! Kam tā Swedene jāaprūpē - man vai tiem Tora bērniem, kuri par to saņem lielas algas, sociālas garantijas, prēmijas, bezmaksas ragus, elu un pelnītu atpūtu Valhallā?

„Ave,
Anna Mejlerö, Online Brand Protection Specialist, Melbourne IT DBS!
It’s week around again and I assume the Swedbank is still suffering having injured copyright and dishonored brand...”


Lai iekustinātu to ratu sparīgāk, pievienoju CC laukā arī Swedenes brendu vadības nodaļas adresi. Prettrieciens ir nasks un bez žēlastības:

„Dear,
I kindly ask you to remove all Swedbank logotypes, both the coins and text images which appears on several places on the site http://www.tizleni.lv/lv/f001.html.
Thank you for your co-operation.”


Re, nu! Viņi grib būt ne vien Suudbank, bet arī paturēt neglīto sūdu pikuci monētas aversā ar parakstu „SINCE 1820”. Vai tiešām viņiem to vajag?

„Ave,
Anna Mejlerö, Online Brand Protection Specialist, Melbourne IT DBS!
Do you insist on following: name „Suudbank” is equal to name „Swedbank” and is forbidden for using by anybody else than Swedbank AB?”


Klusums. Ilgs, mēnešiem ilgs. Piekrītošs? ... Acīmredzot pat ļoti piekrītošs. Vai tiešām no TR jāizņem Suudbank logo un arī zelta ekskrements?

Pārbaudīsim...

Uz 2011.gada 15.janvāri LR Patentu Valdes datubāzē nav ne vārda par Suudbank, bet par Swedbank preču zīmi tur reģistrēts dīvains ķeburs, kas pieder pat ne Swedbank, bet tās tālajam priekštecim FÖRENINGSSPARBANKEN AB.

Ķeramies pie CTM-ONLINE un Madrid Express bāzēm. Atkal nekā. Vienīgi nu parādās arī kaut kas no pazīstamās Swedbank simbolikas, bet bez smirdīgā pikuča.

Ko lai mēs secinām no tā visa? Vai Swedbank ir vēlēšanās slepeni, publiski neafišējoties, ieziesties ar izkārnījumiem? Identificēties ar tiem? Vecā labā vikingu tieksme uz mēsliem un asinīm, bet baņķiera kostīmiņš traucē?

Un tagad vēl tie mandarīnu kociņi... Tad kā tur īsti ir – maratons jāskrien vai citrusi jāaudzē? Un kas būs nākamais? Jākāpj uz poda ar kājām, dziedot slavas dziesmu Odinam?

Jautājumu daudz, atbilžu naff. :(

Ir tikai mēsli, asinis un salauzti lietussargi.



Ja kas: te var pārskatāmi iepazīties ar pilnu TR Notāra un Swedbank pārstāvja Melbourne IT DBS saraksti.

Lasi jaunumus, komentē, uzdodi kašķīgus jautājumus, ierosini un lamā!
TR Notārs šad un tad pačivina, ja twitter.com strādā:



Lasāmviela.
Lekcijas par biznesu.
Antitraktāts "Valsts".
Blogi un pastāsti ar kontekstu.
Apsēstā prāta laboratorija.
Neaizmirsti apmeklēt okulistu!